V Kladně byl otevřen nový autosalon KIA Motors CZ

Kia

27. 6. 2016 - Společnost MKD Kladno, s.r.o. působí na trhu s osobními vozy již od roku 1997. Od tohoto roku pod názvem Daewoo Motor Kladno zajišťovali prodej a servis osobních vozů Daewoo, a to až do roku 2004. V roce 2004 se totiž stali oficiálním dealerem značky Chevrolet GM. Tuto značku a společnost Chevrolet GM velmi úspěšně reprezentovali až do roku 12. prosince 2013, kdy  byl dovoz vozů do celé Evropy zastaven. Nutno podotknout, že vždy patřili mezi nejlepší prodejce v ČR a v prodeji vozů Chevrolet Camaro byli mezi prvními v Evropě.

Nová historie společnosti se začala psát 1. března 2016, kdy se firma MKD Kladno stala oficiálním prodejcem značky KIA Motors CZ. Od tohoto data se obraz známého autosalonu u zimního stadionu začal výrazně měnit. Vše bylo podřízeno tomu, aby zde vznikl jeden z nejlepších, nejvýstavnějších, nejlépe vybavených autosalonů KIA Motors CZ v ČR a zákazníci se v něm cítili co nejlépe. Nyní můžeme již s jistotou prohlásit, že společnosti MKD Kladno se toto podařilo, a tak jistě naváže na úspěšnou historii firmy.

Nový autosalon KIA Motors CZ byl u kladenského zimního stadionu slavnostně otevřen 27. června. Na akci pochopitelně nechyběly přední osobnosti společnosti KIA v ČR, v čele s prezidentem KIA Motors CZ Jae Woo Yimem a generálním ředitelem Vlastimilem Čepičkou, a další významní hosté, vesměs obchodní partneři firmy.

V tento slavnostní podvečer se v novém autosalonu KIA sešlo poměrně hodně hostí, a to i přesto, že souběžně probíhal atraktivní zápas fotbalového ME. Mnozí účastníci akce, v předtuše, že majitel firmy Milan Křesina je zase překvapí něčím neotřelým, se tak zvedli od televizní obrazovky a zamířili k zimnímu stadionu. Čehož o něco později rozhodně nelitovali.

Slavnostní otevření nového autosalonu KIA v Kladně nevídaným způsobem „okořenil“ nestárnoucí Josef Laufer, dlouholetý kamarád Milana Křesiny. Seznámili se již v roce 1986 při jedné kaskadérské akci, z které Josef Laufer odešel se šrámem na těle a Milan Křesina s pocitem suverénně zvládnutého kaskadérského kousku, kdy ještě s Karlem Zichem a dalším kaskadérem z Prahy se nechali „smést“ rychle jedoucím automobilem z chatrně vyhlížejících stojanů.

Když se Josef Laufer poprvé zjevil v novém autosalonu s hůlkou v ruce, o kterou se mocně opíral, a poněkud nejistým krokem směřoval k pódiu, nic nenasvědčovalo tomu, že by byl schopen svých obvyklých kousků. Byl totiž po operaci kolene. Když ale vstoupil na pódium, viditelně ožil - razantně zahodil hůlku a na člověka s chromým kolenem, jak sám uvedl, předvedl naprosto úžasný, excelentní výkon. Zvláště když svým nenapodobitelným chraplákem vystřihl největší hity Toma Jonese, nový autosalon se otřásal v základech. Ale vydržel - i přes mocný nápor decibelů a mnoho nadšených výkřiků z publika. Takže vše nasvědčuje tomu, že veškeré stavební práce či rekonstrukce byly provedeny kvalitně.

Dalším nezapomenutelným zážitkem bylo vystoupení houslisty proslulého Panochova kvarteta Pavla Zejfarta. Hosté, obdarovaní dokonalejším hudebním sluchem, byli tak uvedeni do stavu velké blaženosti.

Závěrem si vzal slovo generální ředitel KIA Motors CZ, pan Vlastimil Čepička: „Já věřím, že pan Křesina se svým týmem svoji roli zvládne a že MKD Kladno bude jednou z našich vlajkových lodí. A určitě nevěřím tomu, že za námi po nějakém čase přijde, a jako Josef Laufer nám zazpívá: Sbohem lásko, mně ubývá sil.“

Po skončení oficiálního programu jsem oslovil majitele firmy Milana Křesinu, a položil mu několik otázek:

- Když byl v roce 2013 zastaven dovoz vozů Chevrolet do celé Evropy, museli jste hned hledat jiné cesty, respektive novou atraktivní značku automobilů. Proč jste „sáhli“ zrovna po značce KIA?

Moje rozhodnutí bylo celkem rychlé a jednoznačné. Chtěl jsem svým zákazníkům, a není jich málo, nabídnout jinou, minimálně stejně kvalitní značku. Z mnoha značek automobilů mi nejlépe vycházela KIA.

- Přestože Vaše rozhodnutí bylo rychlé a jednoznačné, muselo mu předcházet něco, co Vás zřejmě dokonale zlomilo...

Ano, je tomu tak. O tom, že vozy KIA jsou velice kvalitní, precizně vyrobené a modelově dobře navržené, jsem se mohl opravdu důkladně přesvědčit. Prezident KIA Motors CZ, pan Jae Woo Yim, mě totiž pozval na týden do Jižní Koreje, kde jsem si mohl udělat svůj vlastní obrázek nejen o lidech této země, o její bohaté kultuře, ale i o jejích špičkových výrobcích, včetně vozidel značky KIA. Měl jsem možnost seznámit se s výrobou těchto vozů od prvního malého šroubku až po kompletní automobil.

Za to, že jsem se mohl do tak krásné země, jakou je Jižní Korea, podívat – nikdy bych tam sám nejel, jsem panu prezidentovi KIA Motors CZ vděčen. Uchvátili mě hlavně její lidé, jejich pracovitost, sebevědomí, respektive zdravá drzost prosadit se ve velké konkurenci. Být prostě nejlepší. A to mnohým Čechům chybí.

- Poskytovat dále kvalitní a profesionální služby považujete za samozřejmou náplň vaší každodenní práce. Jak to bude podle Vás náročné pod novou značkou KIA Motors CZ?

Samozřejmě, že je to pro nás velká výzva, ale já věřím, že s naším zkušeným týmem vše zvládneme. A navíc máme v ruce velký trumf – špičkové vozy KIA, které naše zákazníky jistě nadchnou skvělým designem, technickou vyspělostí a nadstandardní bezpečností. Když jsem byl v Jižní Koreji, měl jsem možnost seznámit se s nejnovějšími modely vozů KIA, které se zanedlouho objeví i na evropských trzích. A myslím si, že konkurence se již může začít bát.

- Co je podle Vás hlavní předností nového autosalonu KIA u kladenského zimního stadionu?

Předností našeho autosalonu je určitě víc, ale především je velmi prostorný, přehledný a pro zákazníky útulný. Showroom prošel generální rekonstrukcí, včetně jeho rozšíření. Takže nyní nabízíme vozy KIA na 450 m2 prodejní plochy. Výrazně byly rozšířeny i servisní prostory.

- Přestože nově zrekonstruovaný autosalon je dosti prostorný, modelová řada vozů KIA je dosti početná. Dokážete v něm zákazníkům představit celou modelovou řadu?

Ano, do nového showroomu lehce naskládáme 14 modelů vozů KIA, a některé můžeme představit i ve dvou provedeních. Je určitě dobré, že lidé mají vše pod jednou střechou. Navíc od všech modelů máme vozy na zkušební jízdy i na zapůjčení.

- Pro to, abyste získali co nejvíce spokojených klientů – nových majitelů vozů KIA, je důležité jak prostředí autosalonu, vše, co v něm zákazníka obklopuje, ale i tým prodejců. Jak jsou vaši prodejci připraveni na mnohdy náročné klienty?

Myslím, že velmi dobře. Naši lidé se v této branži pohybují již řadu let, takže praxe jim rozhodně neschází. A aby měli neustálý přehled o všem, co obnáší naše podnikání, o nových trendech v automobilovém průmyslu atd., tak pravidelně navštěvují poměrně náročné školící kurzy, pořádané společností KIA.

- Klient, který si vybírá nový vůz, se kromě samotného autosalonu a automobilů v něm vystavených ohlíží také po kvalitních servisních službách. Co vše můžete zákazníkům v tomto směru nabídnout? I co se týče vozů Chevrolet...

Všem našim zákazníkům, stávajícím i budoucím, můžeme nabídnout kompletní servis, a myslím, že na velmi dobré úrovni, včetně pneuservisu. Též provozujeme autobazar, dobré zkušenosti máme z tzv. protiúčty vozidel, našim klientům zajistíme i přihlášení nového vozidla. Naši zákazníci mají samozřejmě k dispozici náhradní vozy - to když budou mít své vozidlo v servisu, či při likvidaci pojistných událostí.  

- Cítíte se v Kladně jako prodejci KIA č. 1? 

My si nehrajeme na nějakého prodejce číslo 1. Za nás vždy mluvily skutky, kvalitní výsledky naší práce. Prostě: „S námi to jde snadno, vaše KIA Kladno...“ Každopádně nás najdete u zimního stadionu – dříve autosalon Chevrolet, a do našeho nového autosalonu všechny srdečně zveme.

Děkuji za rozhovor.

Libor Pošta

Foto: Slavnostní přestřižení pásky – zleva Jae Woo Yim, prezident KM CZ, Milan Křesina, majitel společnosti, Vlastimil Čepička, generální ředitel KM CZ. Foto Filip Dzurik

« zpět

uživatelský obsah - vždy jako první článek!!!

slider slider

Komerční články

Naši redaktoři o vás píší již více než čtvrt století

Plošná reklama

Náš zástupce v případě Vašeho požadavku Vás navštíví přímo ve Vaší firmě

Katalog firem

V novinovém katalogu místních firem a živnostníků můžete inzerovat již od 800 Kč/rok

Reklama na webu

Inzerce na našich webech - velká plocha za málo peněz

Firemní loga a slogany

Vymyslíme a zhotovíme Vám logo, slogany atd. pro Vaši firmu

Firemní kresby

Zhotovíme Vám barevnou firemní kresbu

Zákaznické průzkumy

Chcete vědět, co si zákazníci myslí o Vaší firmě, co jim schází a naopak si pochvalují?

Distribuční místa

Naše noviny jsou zdarma k dostání v níže vyobrazených stojanech či v rámci pultového prodeje (celkem cca 500 distribučních míst).